Lettlest — Synonymer, betydning og bruk

Vi fant 2 synonymer for lettlest. Se nedenfor hva lettlest betyr og hvordan det brukes på norsk.

Vi fant 2 synonymer for lettlest. Se nedenfor hva lettlest betyr og hvordan det brukes på norsk.

Synonymer til lettlest

Hva betyr lettlest?

Lettlest betyr distinkt.

Hvordan brukes ordet lettlest?

Ordet lettlest brukes vanligvis i midten av en setning og uttalt akkurat som det høres ut.

Det kan også brukes i mer formelle sammenhenger.

Lettlest i kryssord

Lav Medium Høy

lettlest vises sjelden i kryssord.

Søkeord for å finne synonymer til lettlest
  • Synonym lettlest
  • kryssord hjelp lettlest
  • norsk ordbok lettlest
  • hva betyr lettlest
  • lettlest synonymer
  • lettlest betyr
  • lettlest kryssord
  • lettlest forklaring
  • lettlest på nynorsk
  • starter på lettlest